Mocna dwukolorowość -
krzykliwa żółć i głęboka czerń
kolorystyka odpowiadająca dwóm głównym tematom portalu czyli prawu i gospodarce, które jednocześnie kojarzą się z barwami ostrzegawczymi.
Nazwa skupia się na popularnym słowu „fejk”, któremu w logo została nadana szczególna forma eye catcher’a.
![](https://ursines.pl/wp-content/uploads/2023/10/case1-icon1-1.png)
Wdrożenie klienta w działanie
![](https://ursines.pl/wp-content/uploads/2023/10/case1-icon2-1.png)
Efekt dopasowany do grupy odbiorców
![](https://ursines.pl/wp-content/uploads/2023/10/case1-icon3-1.png)
Szczegółowe rozmowy na temat wizji brandingu
![](https://ursines.pl/wp-content/uploads/2023/10/case2-image2-1.png)
![](https://ursines.pl/wp-content/uploads/2023/10/case2-image1-2.png)